دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت
تفکیک و توزیع نامه ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیری کردن آنها
انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها اوراق، نامه ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوط در محل مخصوص
تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوط و تعیین ساعت ملاقات برای آنها
ابلاغ دستورات صادر سرپرست مربوط به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها
آماده کردن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسونها و جلسات و سمینارها برای اطلا ع و مطالعه قبلی سرپرست
پاسخگوئی به مراجعین و راهنمائی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیر است