مدیریت - معاونت اداری و مالی
مدیر امور اداری دانشگاه
مهدی سالکی قره خوی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
سمت: مدیر امور اداری
شماره تماس:۰۸۳۳۴۲۷۴۵۰۸
داخلی:۲۲۰
شرح وظایف و اقدامات
- اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی
- تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید
- مطالعه و بررسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت طرح و برنامه
- نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات استخدامی هیات علمی و غیر هیات علمی در رابطه با کلیه موارد استخدامی
- برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارئه طرح ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیات علمی و غیر هیات علمی
- نظارت برامور مربوط به احکام پرسنلی در امور استخدام، ترفیع، انتقال، انتصاب، مرخصی ها، بازنشستگی و غیره با رعایت مقررات مربوط و پیش بینی آنهادر زمان مقتضی
- شرکت در جلسات هیات اجرایی منابع انسانی به عنوان دبیر و سایر کمیته ها و هیات ها و ... و انجام وظایف مربوط حسب مورد
- نظارت برنگهداری پرونده های پرسنلی اعم از هیات علمی و غیر هیات علمی و ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی به صورت فیزیکی والترونیکی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه.
- نظارت بر امور مربوط به رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی مانند: امور بیمه و خدمات درمانی و امور مربوط به تعاونی مسکن و مصرف دانشگاه و غیره.
- همکاری لازم با مدیریت های دانشگاه
- اظهار نظر در مورد آئین نامه ها و مقررات استخدامی
- تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی شاغلین و بازنشستگان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن
- نظارت بر کار کلیه کارکنان ذیربط و اطمینان از صحت عملکرد آنها در امور واحدهای تابعه
- تعیین و تفسیر خط مشی تعیین شده در زمینه های تدارکاتی
- نظارت بر انجام امور کاردکس، انبارها و انبارگردانی با همکاری امور مالی بر اساس مقررات و ارائه گزارشات مربوط
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و نظارت در ورود و خروج و حضور و غیاب کارکنان و رسیدگی به تخلفات و کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و ارئه گزارشهای لازم
- ارائه به موقع گزارش کار شاغلین به معاونت اداری و مالی جهت پرداخت حقوق و مزایای ماهانه و تایید کارکرد شاغلین خدماتی با همکاری با واحد های مربوطه جهت ارائه به معاونت اداری و مالی
- نظارت برپیش بینی، تهیه و توزیع مایحتاج واحد های مختلف دانشگاه، طبق برنامه تعیین شده و مقررات مربوط.
- نظارت بر امور وسایل نقلیه و برنامه ریزی در راستای انجام نیکوی وظایف و همچنین برنامه ریزی در زمینه بازسازی، تعمیرات و حفاظت از ماشین آلات و وسائط نقلیه.
- نظارت برانجام سرویس های دانشجویی، اردوهای علمی، فرهنگی و... .
- ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای ادارات تابعه و نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه.
- نظارت بر انجام امور مربوط به فضای سبز دانشگاه وشرکت های خدماتی وپشتیبانی.
- نظارت برارتقای رتبه کارکنان دانشگاه.
- اصلاح فرآیندهای کاری درحوزه مسئولیت.
- نظارت بر امور مربوط به مهمانسرا ودفتر نمایندگی دانشگاه درتهران.
- نظارت برسامانه های مرتبط اداری.
- نظارت بربیمه های مکمل پرسنل دانشگاه و ...انجام امورمحوله ازسوی مسئولین مافوق